88
drank Yu Lu Yan Cha Black by Verdant Tea
4923 tasting notes

guys…i’m so tired. I have another hour or so left of work to finish up before we leave…and i can’t do it tonight. We’re not exactly packed either…nor is the house clean or stuff ready to go…and i have to go to the bank tomorrow as well… before we leave. what fun! not.

this was my morning tea. Again not smokey so i dunno what’s up with that. I should try teh bag courtney sent me tomorrow and see if that is back to being smokey.. i’m so confused…

Courtney

Mine was definitely smoky! But I’m sensitive to smoke as well. Yay for being on vacation tomorrow. :)

Sil

yeah mine was smokey too for like 8 cups and now it’s back to being “normal” lol

Cavocorax

Yikes. Good luck getting out the door and onto your plane on time!!!

Fjellrev

Oh Sil, I hope you’ll have a chance to slow down a bit and take a breather.

Cavocorax

Also, I just used up y Verdant coupon to order this, LB, LB Genmaicha and something else. Why…. no self controllllll.
I need to sleep too.

Sil

Oh I will….even though my blackberry is coming with me… We’re going to the strawberry festival and a day trip to Tampa, and the aquarium, and board game night and target and einstein’s and downtown disney and hanging out on he the back porch…and hiking and pirate mini golf….and… Soooooo excited!

Fjellrev

That sounds awesome. You most certainly deserve it!

Sil

of course… as luck would have it… flight delayed until tmrw..

Cavocorax

That sounds REALLY exciting. :)

Sil

…this is the part where i say.. cavo..come pick up your other teas… looks like a day of sorting through the travelling tea box so i can pack it up when i get back..and watching bad tv…

Fjellrev

Argh, I’m sorry. I hope that won’t mess things up too much. I’ve never had that happen to me before, luckily. :/

OMGsrsly

No! Delays are bad, don’t the airlines/weather understand this? Fingers crossed for you, Sil.

Terri HarpLady

well…that really sucks!

Login or sign up to leave a comment.

Comments

Courtney

Mine was definitely smoky! But I’m sensitive to smoke as well. Yay for being on vacation tomorrow. :)

Sil

yeah mine was smokey too for like 8 cups and now it’s back to being “normal” lol

Cavocorax

Yikes. Good luck getting out the door and onto your plane on time!!!

Fjellrev

Oh Sil, I hope you’ll have a chance to slow down a bit and take a breather.

Cavocorax

Also, I just used up y Verdant coupon to order this, LB, LB Genmaicha and something else. Why…. no self controllllll.
I need to sleep too.

Sil

Oh I will….even though my blackberry is coming with me… We’re going to the strawberry festival and a day trip to Tampa, and the aquarium, and board game night and target and einstein’s and downtown disney and hanging out on he the back porch…and hiking and pirate mini golf….and… Soooooo excited!

Fjellrev

That sounds awesome. You most certainly deserve it!

Sil

of course… as luck would have it… flight delayed until tmrw..

Cavocorax

That sounds REALLY exciting. :)

Sil

…this is the part where i say.. cavo..come pick up your other teas… looks like a day of sorting through the travelling tea box so i can pack it up when i get back..and watching bad tv…

Fjellrev

Argh, I’m sorry. I hope that won’t mess things up too much. I’ve never had that happen to me before, luckily. :/

OMGsrsly

No! Delays are bad, don’t the airlines/weather understand this? Fingers crossed for you, Sil.

Terri HarpLady

well…that really sucks!

Login or sign up to leave a comment.

Profile

Bio

So no real clue what to write about myself here. A friend got me into drinking loose tea and it’s something I thoroughly enjoy though I have nowhere near the experience that many folks on the boards seem to have.

My other interests are cycling, reading, board games, disney cruises, world of warcraft and dancing – in no particular order. I love travelling and am currently working on trying to get my other half to as many place in the world as possible.

Location

Toronto, ON

Following These People

Moderator Tools

Mark as Spammer