96
drank Peppermint Patty by Butiki Teas
1678 tasting notes

Mmmmmm… this is a lovely Butiki tea to end my evening with! I’m just on the 2nd of my two planned Supernatural episodes, drinking this, and knitting some silly mitts for my poor cold kid.

Then I’ll start my GoT Winter is Coming scarf! :D

I found out today that I was the lucky winner of the Butiki contest! I’m so stoked. I picked the blue bird jar because I’m a sucker for birds, and now I’m drinking Butiki tea to celebrate! I’ve only got one cup of this left, and one cup of Caramel Vanilla Assam and then I’m totally cleaned out until my order arrives. That’ll be… odd.

VariaTEA

Congrats!! And I think I will finish my Supernatural episode and then finally sleep.

JustJames

VariaTEA! were you the one that got me started on that damn show? argh! i’ve been trying to remember who it it my head!!!!

VariaTEA

haha was I? I did talk about it a lot about a week or two ago. I do REALLY like it.

JustJames

aw, the first two season were ghastly…. season 4 and 5 are hysterical though.

CrowKettle

Congrats! Please post a picture when you’re done with your GoT Winter is Coming scarf (and your jar). :)

keychange

Yay!! you won! you won!

Cavocorax

Thanks!

Well so far Season 2 is MUCH better than one. I hope that means they just get better. :)

And CrowKettle – if I manage to pull off this scarf I’ll probably spam pics everywhere. :P

Cavocorax

OMG. I’m just watching S2 E15, and this episode is cracked. This is ridiculous. I didn’t realize Supernatural was on purpose funny.

Sil

wonder if i should pick up supernatural again… hmmm

Roswell Strange

Don’t do it… It’s full of pain and sadness :( But in all seriousness, it’s really good, I’m just bitter over last night’s episode.

VariaTEA

Hahaha Roswell, it really hit you hard. It will be okay.

And Cavo, I think in the first season they were trying to make it more a drama but the seasons for sure get funnier as they progress. Just wait for Castiel. Also I like to watch bloopers and cast interviews on YouTube because the cast is honestly hilarious and love each other so much. It’s adorable.

Shmiracles

my sister tells everyone to start with season 3. and we watch the christmas episode Every. Single. Year. and even people who don’t like the show, like the bloopers. It’s true!

Login or sign up to leave a comment.

Comments

VariaTEA

Congrats!! And I think I will finish my Supernatural episode and then finally sleep.

JustJames

VariaTEA! were you the one that got me started on that damn show? argh! i’ve been trying to remember who it it my head!!!!

VariaTEA

haha was I? I did talk about it a lot about a week or two ago. I do REALLY like it.

JustJames

aw, the first two season were ghastly…. season 4 and 5 are hysterical though.

CrowKettle

Congrats! Please post a picture when you’re done with your GoT Winter is Coming scarf (and your jar). :)

keychange

Yay!! you won! you won!

Cavocorax

Thanks!

Well so far Season 2 is MUCH better than one. I hope that means they just get better. :)

And CrowKettle – if I manage to pull off this scarf I’ll probably spam pics everywhere. :P

Cavocorax

OMG. I’m just watching S2 E15, and this episode is cracked. This is ridiculous. I didn’t realize Supernatural was on purpose funny.

Sil

wonder if i should pick up supernatural again… hmmm

Roswell Strange

Don’t do it… It’s full of pain and sadness :( But in all seriousness, it’s really good, I’m just bitter over last night’s episode.

VariaTEA

Hahaha Roswell, it really hit you hard. It will be okay.

And Cavo, I think in the first season they were trying to make it more a drama but the seasons for sure get funnier as they progress. Just wait for Castiel. Also I like to watch bloopers and cast interviews on YouTube because the cast is honestly hilarious and love each other so much. It’s adorable.

Shmiracles

my sister tells everyone to start with season 3. and we watch the christmas episode Every. Single. Year. and even people who don’t like the show, like the bloopers. It’s true!

Login or sign up to leave a comment.

Profile

Bio

Tea: I just started drinking loose tea in the fall of 2012, and once I started I had to get more and more and try ALL THE TEAS. Joining Steepster made this worse/easier.

So far it seems that I prefer unflavoured black teas, although I still drink a few that are flavoured each day too. Oolongs, greens, puerhs and white teas are all very good, but I just don’t crave them as often.

Yet.

Me: Ok. Random things. I like animals, I have a baby girl and a devoted bf, and … I’m a geek. I like Lord of the Rings, Sherlock, Doctor Who, Game of Thrones, Supernatural, pen&paper RPG’s, online RPG’s, video games, silly internet memes, puzzles and a bunch of others things! I taught myself to knit and I’m considering crochet but I need to make time for all these things!

Ratings:
1-50: Bleh.
51-64: It’s ok.
65-75: It’s good.
76-85: It’s very good. (Buy 1oz+)
86-100: Amazing. (ALWAYS re-stock)

Location

Markham, ON

Following These People

Moderator Tools

Mark as Spammer