Three Berry Tea

Tea type
Rooibos Tea
Ingredients
Not available
Flavors
Not available
Sold in
Not available
Caffeine
Not available
Certification
Not available
Edit tea info Last updated by TeaEqualsBliss
Average preparation
175 °F / 79 °C 8 min or more

Currently unavailable

We don't know when or if this item will be available.

From Our Community

1 Image

0 Want it Want it

1 Own it Own it

4 Tasting Notes View all

  • “Cold brewed this today and it's delicious! I'm thinking maybe trying this out in my NEW ZOKU SLUSHIE maker tomorrow...or maybe i'll make a chai slushie...licorice chai? hmmm i'm super excited to...” Read full tasting note
    78
    Silaena 5357 tasting notes
  • “I was reading a bunch of reviews here on steepster about Rooibos but I didn't really want a regular Rooibos so I went with this one - a GREEN Rooibos. I like both Rooibos's, tho! I also went with...” Read full tasting note
    84
    teaequalsbliss 6770 tasting notes

From Compass Teas

Raspberry, Strawberry & Blueberry flavors mingle over a smooth Rooibos Tea. Naturally Caffeine Free.

Ingredients: Green Rooibos, Raspberry Leaves, Strawberry Leaves, Blueberry Leaves, Flavoring.

About Compass Teas View company

Company description not available.

4 Tasting Notes

78
5357 tasting notes

Cold brewed this today and it’s delicious! I’m thinking maybe trying this out in my NEW ZOKU SLUSHIE maker tomorrow…or maybe i’ll make a chai slushie…licorice chai? hmmm i’m super excited to test this baby out!

Meanwhile in tea land..this one is a tea i prefer cold strangely…the cold brew evens out the rooibos taste and really lets the fruit flavours come out a bit more.

Also..just for cavocorax (today puts me at 224)

Preparation
Iced 8 min or more
TheTeaFairy

Aww! A Zoku Slushie maker? Thought they were just for pops! Well that will be crazy good for tea slush experiments, won’t it??

Sil

Tey have the pop makers and now the slushie one cup wonders . I pretty much only bought it for tea experiments….saves on having to make ice to grind in the blender lol

DaisyChubb

oo let us know how it goes! I love my zoku for popsicles, this may be next on the list ;)

Cavocorax

Oh, fancy! Can’t wait to hear how that thing works out. :D
Also, GJ on the sipdowns!

Terri HarpLady

I can see that I’m probably gonna need one of those Zoku slushie thinging next…I’m thinking it would be awesome for chai…sigh

tigress_al

I had to google what that was but it looks awesome!!

ashmanra

I have three! I love them! I have the pop maker, too. I love the tea pops and tea slushies – so refreshing!

Login or sign up to leave a comment.

84
6770 tasting notes

I was reading a bunch of reviews here on steepster about Rooibos but I didn’t really want a regular Rooibos so I went with this one – a GREEN Rooibos. I like both Rooibos’s, tho! I also went with this one because it doesn’t have the dreaded hibiscus! YAY! Just Green Rooibos and 3 different berries!

This smells MARVY! Much like my Very Berry Cheesecake Blend I sell…Wildtree is the product line!

The flavor is more gentle and flowing than I assumed it would be but I like it. It’s calming yet fruity and fun.

The 3 berries work really well together to come up with its own flavor – of course by pairing it with the green rooibos.

This is nicely done!

LiberTEAS

nice to find a berry blend that didn’t add hibiscus. It seems that far too many companies do that. UGH.

CheshireEyes

Haha yes I agree. Not a huge fan of hibiscus either…

Login or sign up to leave a comment.